****

Hejsan!
Jag har haft en ritkigt awesome helg!
I fredags hade vi lite fest på Kärralundsgatan och igår var jag på födelsedagskalas hos fina Michaela!
Riktigt trevligt med massa nya, roliga människor!

Idag har jag jobbat.
Kom precis hem från en helt okej dag.
Ska städa lite nu ikväll för imorn kommer Viktoria och bor hos mig tills på torsdag!!!!!
Åh jag är så glad för det! Vi kommer ha så himla kul!
Viktoria, som var med i Top Model Sverige i år, ska göra en shot för
Odium i veckan och annars ska vi bara ha massa kul! Har lyckats få bort ett och ett halvt pass på jobbet så att vi ska kunna hänga extra mycket eftersom jag egentligen jobbar alla dagar.
Jag planerar för någon kul utgång och såklart massa shopping!


Här är en bild på oss från när vi hade gått visning på Berns -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback