Update

Hej alla fina!
Jag hade absolut räknat med att jag skulle hinna blogga mycket mer de här sista dagarna på bloggen men så har det tyvärr inte blivit. Jag jobbat långa pass och spenderat kvällarna med goda vänner.
Har börjat hänga mycket mer med folk från jobbet igen och det känns väldigt bra för vi har så himla kul ihop!

Igår var jag, Michaela, Jesper och Dennis ute och firade det fina vädret!
Det var riktigt mysigt, vi körde en riktig fjortis omgång med sanning och konsekvens eftersom jag har en sån app på mobilen! Kan verkligen rekommendera den, det är riktigt roligt och lite nostalgiskt att spela! Det är bara att söka på "truth or dare" i android market!

PÅ eftermiddagen var jag och Soot i slottskogen med Bunny, Joakim och Martina! Precis så där älskar jag att spendera varma dagar, det finns nästan inget bättre än att ligga på en filt i slottskogen den första tiden det är varmt!

Hur mysigt ser inte det här ut?


Valborg var däremot tyvärr inte lika lyckad.
Simon fråb Lidköping var på besök och tanken var att det skulle bli en stor fest i Slottskogen hela dagen lång.
Soot och jag drog ner efter att jag hade slutat jobba för att grilla och Simon kom en stund senare.
Sen pga lite tråkiga missförstånd slutade det hela med arga och besvikna vänner i gänget och jag slutade på fest hemma på Kärralundsgatan. Det var givetvis riktigt trevligt men inte alls som förväntat. Jag tycker liksom att Slottskogen hör Valborg till och hade gärna spenderat kvällen där, på samma sätt som förra året där hela dagen var fantastisk!

Jesper hade i alla fall köpt med sig väldigt söt dricka!
Det gjorde mig i alla fall på bra humör!

Hoppas ni andra hade en riktigt fin Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback