Welcome to the O.C

Så jag kunde inte stå emot -  sitter och kollar på första avsnittet av O.C igen, haha jag kan helt enkelt inte leva utan det. Men den här känsloströmmen beror ju även på min seperationsångest, jag vet att det är mycket därför, jag har svårt att skiljas från saker.

jag minns när man såg det första gången, va hemma hos Tilda när ja såg första avsnittet, det va kärlek vid första avsnittet. Nu när man ser det är det ju massa saker man lägger märke till, det här är ju liksom första avsnittet, de är inte lika bekväma i sina roller, seths karaktär är lite annorlunda, Kirsten har absolut inte hittat sin way to go så att säga, Sandy och Marissa dock känns precis som vanligt, Summer va lite större där, hon har nog gått ner en hel del ser det ut som!
men jag älskar det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback