Du är så saknad

Hittade en video som någon hade gjort på Johan, och nu kan jag inte sluta gråta

Johan varför kunde du inte låtit oss ta hand om dig?
Let me be the one you call
If you jump Ill break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
Youre not alone

du va ju inte ensam, vi var så många som älskade dig. har du en aning om vilket tomrom du lämnade efter dig? kan du fatta hur saknad du är? om du hade sett våra tårar, hade du ändrat dig då? Johan, älskade Johan, va fick dig att ta det här steget? jag får ångest när jag tänker på att du i din ensamhet måste mått ensam, att du valde den här vägen.
Det gör så ont, jag saknar dig så att det bränner i hela mig.

av hela mitt hjärta skulle jag hjälpt dig, om jag hade vetat, om jag hade kunnat. Nu skriker hela min existens efter dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback