God morgon världen!

Hej vänner!
här ligger jag i min säng och drara mig. Ska följa med Oskar på en bilmässa sen, så han slipper på gå själv och så ska Wille tydligen dit med. Bilar har ju aldrig vart min grej, men ja älskar mässor så ja hoppas verkligen det kan bli kul. Magnus Sammuelsson kommer dit idag (han världens starkaste man) och det kan ju bli lite kul att se, fattar inte hur man kan va så stark. Jo anledningen till att ja hinner göra det är för att Andreas och Macke kommer senare ikväll än vad som va bestämt, vi skulle ju pluggat på förmiddagen egentligen men nu blir det alltså senare. Själv ska jag gå upp och duscha lite strax. Äta lite frukost. koka makaroner och sånt och kolla upp bussar.

Sen blir det plugg som sagt!

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback