Gossip girl

såg precis det starkaste gossip girl avsnittet ever. Jag gillar gossip girl jättemycket, visst det har ju aldrig nåt samma höjd som O.C, men det här avsnittet, oh brotther where Bart thou  nådde faktsiskt upp till O.C:s nivå, jag grät nästan hela avsnittet igeom, Och chuck, eller Ed Westwick som killer som spelar Chuck heter, spelar så otroligt bra, vilekn fruktansvärt strålande fantastiskt insatts han gjorde i det här avsnittet, den killen bara växer och växer i mina ögon. Helt fantastskt.

Kärleken mellan Blair och Chuck är oerhört fascinerande att följa, jag är helt tagen och de spelar så oerhört bra


Kommentarer
Postat av: Linh

Vad kul att du gillar Gossip Girl!!! vilken slump, igår lade jag upp en väääldigt detaljerad, print screenad guide på min blogg (min syster retade mig, haha) om hur man kan kolla på Gossip Girl gratis online :D Det gör jag jämt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback