Idag

Jag känner mig ändå buren, fick stöd från John via mail, Ulrik gav mig en kram och frågade hur det va, Rosie lika så. Ja, jag känner mig buren, Linda visste vem han va och det kändes bra att bara få krama om henne. De hade varit pastorspar (alltså Micael och Maria) i hennes församling innan.

Just nu känns det som jag skulle kunna gråta, verkligen, så fort någon prata om det med mig. men jag tror jag fixar det här.

Men samtidigt, så slår det mig, hela tiden, att han verkligen är borta, för alltid. Jag skulle ge allt, verkligen allt för att han skulle vara här. höra hans röst, se honom göra ett trick eller vad som helst. Johan kom hit nu.

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Jag ska be för Herr, hans familj och för dig. Hoppas du mår bättre snart.

Om du vill få ett litet skratt i all sorg kan du alltid titta på mitt skäggexperiment. Det ser för sorgligt ut...



Långa dagar och ljuva nätter/ Samuel Varg Thunberg

Postat av: Miaka

Tack för stöd <3 bön känns oerhört viktigt just nu! tack för omsorg

2009-03-30 @ 09:21:34
Postat av: Isabelle

Käraste Cissi, finns nog inte något jag kan säga som lättar upp, men du ska veta att jag alltid finns här.

2009-03-30 @ 13:48:08
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Miaka

Tack vännen <3 det känns verkligen skönt <3

2009-03-30 @ 15:04:02
Postat av: Jesper

Aldrig roligt när sånt här sker. Herr, hans familj, vänner och självklart även du finns i mina tankar och böner. Vet inte om det skulle hjälpa men känner du för att prata med någon om det så är jag mottaglig. Har ju upplevt liknande själv... Sköt om dig så ses vi förhoppningsvis så fort det bara kan gå.

Kram /Jesper Magnell

2009-03-31 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback