Avon

Btw så ville jag bara berätta att jag fick hem min Avon kräm som jag krev om tidigare förra veckan!
Jag älskar den!
Den mattar verkligen till huden och slätar ut den. Jag märker direkt skillnad. När jag applicerat foundation så syns mina porer iprincip inte. Jag skulle nog tom kunna klara av att gå uten om det inte var så att rodnaderna fortfarande syns väldigt tydligt.
Visste att denna produkt inte skulle hjälpa mot det och hade ingen direkt förväntning alls på resultatet utan ville emst prova men jag är helt kär i den nu. Verkligen beroendeframkallande. Skulle inte vilja vara utan den känner jag just nu.

Kan dock inte säga om jag märkt någon direkt skillnad i förlängandet av min foundations livstid/dag men det är nog främst för att jag inte har så stor koll på när jag brukar behöva applicera om. Något jag ofta gör en gång per dag om jag är ute i runt tio timmar eller mer.



Så just nu är det mest bara rodnaden jag har runt näsa och kinder som stör.
Ska kolla upp märket Avon lite mer och se vad de kan ha att erbjuda mer!

Har även fått hem mina Bodyshop produkter och det ska bli intressant att se resultatet. Tror egentligen jag skulle behöva något för mycket torr hy. Den här är ju mer för blandhy, vilket jag har, men jag är ju mer torr än något annat.

Kommentarer
Postat av: Karino

Åh, det låter ju helt underbart!

Hoppas att det ska gå bra med Bodyshop-produkterna också, annars finns det ju andra serier än Seaweed som går att testa. Jag tror att Vicco använder en likadan Aloe Vera-serie som är mer för torr hud!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback