Serier!

Vad det är tråkigt att vara sjuk.
Idag har jag spenderat hela dagen i soffan med Pretty little liars.
En serie helt i min smak

Här är en liten trailer för den intresserade


Serien handlar om fyra tjejer som mist en av sina bästa vänner under mystiska omständigheter. När hennes kropp hittas ett år efter hennes försvinnande börjar de alla få medelanden, sms och mail från "henne" trots att hon är död. Tjejerna försöker nu lista ut vem det är som skickar meddelanden osv. 

Nu har jag, efter att ha sett sju avsnitt på raken, tagit en paus för att titta på premiären av den svenka versionen av The office, en av mina absoluta favorit serier. Efter första episoden kan jag säga att det verkar lovande. Inte helt så bra som den amerikanska, men det ska bli kul att följa. Det ser ut som att de har mer eller mindre exakt samma karaktärsuppställning som den amerikanska.

Om en halvtimma börjar femte episoden av SVT:s storsattning Äkta människor. Något av det bästa jag har sett på svensk tv på huur länge som helst. Jag kan tänka mig att det här kommer bli en stor thing i Europa när den väl översätts för den är så välgjord, både manuset och skådespeleriet är fantastiskt. Serien går att se på svtplay!


Bild från SVT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback